onsdag den 2. april 2014

En hurtig DIY til nye greb


Hjemme hos os har vi samme skabe i bryggers og soveværelse. Det er PAX fra IKEA med højglans hvide låger. I soveværelset lavede jeg i sommers lædergreb for at tilføre nogen ellers kønsløse skabe lidt kant og personlighed. Du kan se dem her.
I bryggerset har jeg nu endelig fået taget mig sammen og lavet sorte lædergreb. I linket ovenfor kan du se vejledningen, jeg har brugt samme princip her, blot uden at folde læderet. 
Læderet kostede 211 kr i skindhuset, skruer havde jeg i forvejen, men et bud ville være max 300 kr for greb til 4-5 låger. Billigt for en flot og personlig løsning.



Jeg ligger syg herhjemme, i det mindste har jeg masser dejlige blomster og planter jeg kan kigge på. Her får I lidt stemning.






2 kommentarer:

  1. Hei, Jeg er journalist i bladet Rom 1-2-3, vi har kjøpt en flott boligreportasje fra Boligen din. Har du mulighet til å sende meg en mail så jeg kan få sendt et par ekstra spørsmål. Det hadde vært supert. Ser fram til å høre fra deg. Min mail er: fredrikke.friis@egmonthm.no

    Mvh
    Fredrikke Friis Bertheussen

    SvarSlet
  2. Åh stakkels Sine-pigen, at ligge syg. Se at komme på benene og vi må altså snart have os en date... hvad siger du? Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...