fredag den 14. februar 2014

Nutidens herligheder til os, i en alt for travle hverdag


Sådan er det bare! Er der nogen af jer der har set de programmer på DR1? De handler om dagens samfund, og om hvordan vi har accepteret sådan som vi nu engang selv har bygget det op, og konsekvenserne deraf. 
Vi dealer allesammen med en travl hverdag hvad enten du er småbørnsfamilie eller ej. Det er nogen gange svært at få ederne til at passe, og jeg personligt kan med sikkerhed sige at efter jeg har fået et barn så er jeg da vidst lige røget et par trin ned af hold-kæft-du-ser-da-meget-godt-ud-idag stigen. 
Make-upen den når jeg hverdag. Tøjet er mere tilfældigt end overvejet, og håret... tja det ser ud som det gjorder da jeg stod ud af sengen. 
FRISØR!!! Dét går jeg næsten aldrig til mere. MAX 2 gange om året..

Men det skal være slut. For nu findes der simpelthen mobilfrisører!!! Ja du læste rigtigt. En frisør der kommer ud til DIG. Så når ungerne er hentet, plantet foran fjernsynet med øko grønt (selvfølgelig!) Så bliver mutter klippet. Det er formentlig ikke den samme følelse som hvis du sad med dameblade hos frisøren, men det er da bedre at have styr på lokkerne end slet ikke komme afsted i mangel på tid. 

Hende den smukke kvinde på billedet hedder Philippa Lipisus og hun er én af dem. Hun er skide dygtig til hendes fag, og er god til at følge tidens trends og kundens ønsker.

Tjek hendes webside ud. Måske var det noget for dig og din familie.

www.lipisus.dk

GOD WEEKEND

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...