torsdag den 19. januar 2012

Kolonihavens forvandling fra A-Z

Dette indlæg er en billedespam af vores elskede lille oase på vestegnen. Se dens forvandling her, og bare vent til foråret når jeg bliver sluppet løs...og har født, SÅ blir det vildt.

Det er ikke til at forstå at det har set sådan ud, og nu er et helt andet hus.


Og voila!
Et malet stakit, der nu står lige, og en tur med hækkesaksen...og skuffejernet.


Sort forvandling...







Vi fik gjort malerarbejdet færdig. De tidligere ejere var blevet træt af at male, og derfor ikke blevet færdig med hele huset...

Morgenstund har guld i mund... Her vil jeg en dag gerne have lagt en lille morgen-sol terresse.

 Hyggestunder
Hvid forvandling



Vores fantastiske venner og familie har været en stor hjælp til alt fra kaffepauser til maler arbejde og havearbejde. TAK!






total hvid forvandling


 Se den totale forvandling  her...

3 kommentarer:

  1. GLÆDER mig til at følge med i jeres kolonihaveliv til foråret. Er selv ret så havegal - men må nøjes med en nyttehave uden hus på :)

    SvarSlet
  2. Det GLÆDER mig at høre Tina. Jeg var netop derude i mandags og kigge til min lille hus, og der var små vintergækker og erantis på vej op af jerden. Dét var altså et stort øjeblik for en førstegangs-haveejer :-) Nyttehave lyder nu slet ikke tosset, men som en stor besparelse i frugt og grønt i sommerperioderne. Lækkert!

    SvarSlet
  3. Så flot i har fået lavet det.. Glæder mig til at følge med i jeres kolonihave og din meget flotte blog :o)
    Jeg har meldt mig som fast læser :o)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...